Happy birthday

Mijn schoonzus vroeg onlangs of ik eens een kaartje kon maken voor een vriendin die binnenkort 50 jaar wordt. 
Wat ze graag zou zien?  Moeilijk te zeggen, maar blijkbaar was de (jonge)dame in kwestie vroeger wel wat 'gothic'. 
Zwart/wit dan??  Helemààl niet volgens mijn zoon, paars en zwart moest het worden.  Tja, als moeder luister je dan maar eens naar je puberzoon, krijgt hij dan ook eens gelijk, ha ha... "En zeker niet al die 'vintage' hé mam!" - ok, geen bloemetjes of swirls dus...
Maar ik kon het toch niet laten om wat vlinders en mijn lievelingslieveheersbeestje op het kaartje te verwerken.


Jullie weten ondertussen dat ik heel graag vertrek van een schets, deze kaart is op basis van de nieuwe schets van het Cheerful Sketches Challengeblog.



Ik hoop dat de jarige het kaartje leuk vindt, ik vond het alleszins een leuke uitdaging om het te maken!

Gebruikte materialen:
  • Stempel Happy Birthday: Crafty Individuals
  • grote vlinder: Pippi Butterfly, Memory Box 98508
  • kleine vlinders: Marianne Design LR0261
  • cijfers: Large Parker Number Set, Memory Box 98445
  • Lieveheersbeestje: Elisabeth Craft Designs
  • Dessinpapier: Authentic Vintage, Craft Sensations

Met deze kaart wil ik deelnemen aan:
Fijn Paasweekend allemaal!
Creatieve groetjes
Nancy



Reacties

Anoniem zei…
Je hebt de sketch weer prachtig verwerkt Nancy! Ik vind het zwart/paars heel mooi in combinatie met deze mallen :) Daar zal de vroegere gothic in kwestie vast heel blij mee zijn ;)
Lieve groetjes Chantal
Neline zei…
Prachtige kaart Nancy, een kleurencombinatie die je niet snel maakt, met het resultaat is wel prachtig.
Fijne dagen,
groetjes
Neline
Anoniem zei…
Mooi gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
Leuk is je kaart geworden, mooie kleuren en de leeftijd valt niet te missen,
Fijne Paasdagen,
liefs Ans
Marjoleine zei…
Wat heb je er een superleuke kaart van gemaakt Nancy!
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine
Rosina zei…
Het is een prachtig kaartje geworden Nancy heel mooi in die kleurencombinatie ....

groetjes en hele fijne paasdagen...
Rosina
Toch leuk dat je zoon zo meedenkt Nancy. Het is een mooie kaart geworden en als er nog wat van de vroegere gothic aanwezig is kan ze het vast waarderen dat de kaart niet te veel tierelantijnen heeft...hihi. Die tekststempel is gaaf trouwens en springt zo lekker in het oog.
Lieve groetjes Miranda
Sarah zei…
Ik vind je kaart leuk ! Paars en zwart is mooi samen.
Ik ga je volgen ! Tot kijk ☆ Sarah ☆
Bea zei…
Nancy wat een mooi gothic kaartje voor de jarige, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches, veel succes...

groetjes Bea.
Colleen zei…
Wow, so many interesting embellishments on this card! the color is so soft and subtle, but the added butterflies and the sentiment piece takes center stage! Thanks for joining us at Seize the Birthday!
Gina zei…
Super gemaakt Nancy. Mooie combinatie. Leuk dat je zoon zo veel interesse toont en je af en toe wat zijn ideetje geeft :) Groetjes, Gina
Glenda J zei…
Gorgeous! Love all the little details. Thanks for playing along with Seize the Birthday!
Bernadet zei…
Heel mooi kaartje!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!
Margreet zei…
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Nancy. Volgens mij heb je aan alle wensen voldaan! Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils