Bonne Anniversaire

Ik heb nog een zeekaartje gemaakt.  Deze is onderweg naar een Franssprekende jarige (87!) die in de Ardennen woont.  Ik weet dat zij houdt van de zee, dus ik denk dat dit kaartje wel in de smaak zal vallen.
Ik heb jammer genoeg geen Franstalige tekststempels, dus maar zonder stempel gewerkt, want als echte Waalse houdt deze dame (een oudere nicht van mijn moeder)  het bij Frans (ook al was haar moeder Vlaamse, maar eens getrouwd met een Waal en naar Wallonië gaan wonen was, sprak ze geen Vlaams meer, tenzij er bezoek uit 'de Vlaanders' kwam, maar dus niet met haar dochter!).  Mijn moeder ging er als kind altijd op vakantie en hield erg van haar 'grote' nicht.  Ze bleven ook altijd contact houden.  Mijn moeder is er niet meer, maar ook wij houden nog contact met haar Waalse nicht.  Haar verjaardag zal ik ook nooit vergeten, ze verjaart de dag voor mijn moeder.
 

De vellen van Mattie's Mooiste hebben hun naam echt wel niet gestolen, zoveel om ter mooiste plaatjes, zo leuk om te gebruiken! En zo makkelijk om te combineren!

Ik vond het leuk om nog eens een easelkaartje te maken, dit is de maandwedstrijd van Club Marianne Design.  Ik vond dit een toffe mal om hiervoor te gebruiken maar door de punt onderaan was het wel wat moeilijk om de kaart recht te laten staan.  Ik heb dit opgelost door aan de linkerkant een schop en emmertje te plaatsen.  Het geheel wordt tegengehouden door een rij 'golfjes' (herken je de omgekeerde hartjesborder?) uitgestanst in de vier verschillende kleurtjes cardstock die bij deze kaart gebruikt werden.  Deze kleurtjes zie je immers ook wel bij de golven langs het strand: blauw, grijs, bruin en beigewit...



Gebruikte materialen - alles van Marianne Design:
Knipvel Mattie's mooiste: MB0151
'ronde' mal: LR0317
Meeuw: LR1279
Emmer en schop: CR1278
Schelp: LR0230
Zeester: LR0232
Hartjesbordermal: DF3414
gebruikte Distressinkt: Iced Spruce

Met deze kaart doe ik mee met

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Schitterend (modelletje)!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Neline zei…
Prachtig Nancy!! Modelletje is super, mooi hoe je het plaatje verwerkt heb met al de malletjes erbij.
Fijne dag vandaag,
groetjes
Neline
Wil Frutsel zei…
Een prachtige easelkaart, en wat heb je die hartjesbordes mooi op elkaar geplakt, top hoor!!
xx Wilma
Ik vind hem zo gaaf Nancy!!! En wat ben je creatief met stansen om gegaan! Het plaatje is prachtig en ook de strand stansjes erbij...heel mooi!
En hou vol hoor om deze dame bij leven een kaartje te sturen! Ze kijkt er vast al naar uit en zal hem prachtig vinden! Dank je wel voor je inzending bij onze Challenge...super gedaan!
LG van Gerie en DT Scr@p Cards Challenge blog
carla zei…
Wat is deze weer mooi geworden.
Een echt zomers kaartje. Vakantie in zicht.
Groetjes,
Carla
Anoniem zei…
Wauw Nancy! Wat een schitterende kaart! Wat heb je de hartjesborder mooi verwerkt zo! I love it :) Het verhaal is zo ontroerend ...
Gezellig dat je weer mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Lieve groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog
Misseke zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt Nancy - supermooi met die hartjes zo, heel leuk bedacht. Het is een plaatje!

Groetjes,
Misseke
Gina zei…
Heel mooi Nancy en inderdaad, mooie kleuren! Groetjes, Gina
Trijntje zei…
Schitterend Nancy!. Groeten Trijntje
Prachtige strand kaart Nancy. Met een ontroerend verhaal, we zijn daar weleens op vakantie geweest bij Wallonië.
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Groetjes Anita DT
Hihi, daar ben ik nog een keer.... Ik ben even mijn blogschade aan het inhalen en zie nogmaals een mooie zomerse creatie voorbij komen!
Gezellig dat we deze kaar mogen bewonderen bij het scr@p-Cards challengeblog.

Groetjes Janneke
Nela zei…
Simply stunning!
Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
xx Nela
Artesania zei…
Beautiful card ,love the image!Thank you so much for entering our Kreadivas challenge this month!Good luck!
Hugs Gudrun DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils