Hoera 22

Kan ik wel zeggen dat ik niets heb met Halloween, maar hier is mijn tweede halloweenkaartje deze week!
Deze digi van Bugaboo Stamps kon je vrijdag gratis krijgen, en ik heb die nu verwerkt op het verjaardagskaartje voor onze oudste pleegzoon.  Die wordt er donderdag de 22ste 22!  Ik hoop dat hij het kaartje leuk vindt...


Basiskaart oranje, grijs spinnenwebdessinpapier smal gemat op zwart, het plaatje gemat op paars glanspapier, en dat paars ook gebruikt voor de radertjesborder.  Het knoopje was eigenlijk beige, maar oranje gekleurd met mijn alcoholstift, de knoop deed me van structuur wat aan een pompoentje denken...

Gebruikte materialen:
Hoera: Joy 6002/0442
Border: Joy 6002/0288
22: Advent Calendar Memory Box
Digi: Halloween Pumpkin - Bugaboo Stamps
Dessinpapier: Mambi Sheets - Me & My Big Ideas

 Creatieve groetjes
Nancy

Challenges en zo




Reacties

ANJA 3D zei…
Prachtige halloween kaart. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Alles past perfect bij elkaar ☺
Groetjes, Anja
Diny zei…
Zo Nancy....jij zegt er niets mee te hebben.....maar dit is al je tweede prachtige Halloween kaartje!
Heel erg leuk gedaan hoor!
Groetjes Diny
Je@net zei…
Leuke en stoere halloweenkaart, Nancy. Die gaat zeker in de smaak vallen!
GerJanne zei…
Hoi Nancy, het gaat je perfect af, deze Halloween kaartjes ook al heb je er niet zoveel mee...
Ik vind het een geweldige kaart.
Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
Groetjes,
GerJanne
carla zei…
Je kaartje is super leuk en mooi geworden Nancy.
Fijn dat je nogmaals gebruik hebt gemaakt van onze sketch van Cheerful Sketches en dat je kaartje ook deelneemt aan de maandchallenge bij Beccy's Place. Dankjewel hiervoor.
Mijn zoon is op 22 oktober ook jarig, maar hij wordt 33.
Groetjes,
Carla
roelie zei…
super gaaf deze Halloween kaart Nancymet die leuke pompoen dat valt vast in de goeie smaak bij je zoon alvast gefeliciteerd

gr roelie
Gina zei…
Heel mooie kaart Nancy ! Gaat hij zeker leuk vinden! Groetjes, Gina
Rosina zei…
Een schitterend Halloweenkaartje Nancy... wat een mooi ingekleurd stempeltje...PRACHTIG...
.het is dat ik niet weet wie ik er blij mee zou moeten maken, anders maakte ook ik meer van zulke kaartjes ..lekker vrolijk word ik van die griezelfiguurtjes ...

groetjes Rosina
Wil Frutsel zei…
Hoi Nancy, een prachtige kaart met een mooie ingekleurde stempel. Ook het tandwielenrand vind ik erg mooi gedaan, mooie kleuren, super gedaan!!
xx Wilma
Darlene zei…
What a great idea to use the gears on this creation! Well done! Thanks so much for playing in our ‘GHOUL FRIENDS’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Margo zei…
Geweldig leuke kaart en wat een tof papier !
Gefeliciteerd alvast !
Groetjes
Margo
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
deze is wel supermooi zeg, wat een gave digi en erg leuk het spinnenweb papier en de bijpassende knopen, echt topkaartje!
groetjes,
Ans
Scraptastisch zei…
HĂ© bezige bij...alweer een kaartje, wat is ie enig en ook zo leuk bedacht zijn de gears bij deze digi. Maakt het een stoer kaartje!!!
Bedankt Nancy voor het mee doen met de Challenge van Scr@p-Cards!
Groetjes van Gerie en DT
Beccy zei…
Fabulous card Nancy, I love those gears on the left hand side. I also like the cute image and the die cut greeting. Well done!
Cheers,
Beccy
Hihi, ik ga bijna geloven dat je Halloween leuk vind!
En wederom een inzending bij ons Scr@p-Cards challengeblog... Leuk bedacht Nancy om er een mannenkaart van te maken.

Groetjes Janneke
Di zei…
Super card for our Cuttlebug Mania theme!

Di x
Misseke zei…
Dat ziet er super uit Nancy - leuke digi en supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke
karin zei…
Een prachtig Halloweenkaartje Nancy. Alvast gefeliciteerd met de jarige.
Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Beccy's Place.
groetjes,
Karin
Diane zei…
Such a cute and creative design!! Thank you for joining us at Dies R Us for our Ghoul Friends challenge.
Diane DRU DT
Anoniem zei…
Hihi ja ja je hebt niets met Halloween ;) Het is een heel leuke en stoere kaart Nancy! Je hebt de pompoen digi mooi ingekleurd en het spinnenweb is een leuke touch :) De gears vind ik zo leuk bedacht en het oranje knoopje! Ik weet zeker dat jouw pleegzoon heel blij met deze kaart zal zijn!
Gezellig dat je weer mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Lieve groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog
Pia S zei…
We don't celebrate Halloween in Norway and I don't make many Halloween cards, but some because I just can't resist using the fun images. This looks great with all the cogs and gears, nice job!
Thanks for joining in our bingo challenge over at Catch the Bug and good luck!
Wat een leuk Halloween kaartje is het geworden Nancy, ondanks dat je er niet veel mee hebt is het een prachtig kaartje geworden Nancy, hopelijk gaat je pleegzoon hem net zo mooi vinden als ik. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid
Monique zei…
Hoi Nancy,
alweer zo'n mooie halloweenkaart! Daar scoor je vast en zeker mee.
Leuk dat je weer meedoet bij K&K.
Liefs, Monique
Danoesja zei…
Hoi Nancy
Deze is ook weer super gaaf, je krijgt de smaak nog te pakken met de halloween kaarten.
Gezellig dat je weer meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja
Marjoleine zei…
Wat een leuke kaart Nancy! Dank je wel dat je mee doet met onze challenge op Cheerful Sketches!

Groetjes,
Marjoleine (DT)
Jen Leeflang zei…
Steampunk Pumpkin! I love it!
Thanks for playing Bugaboo BINGO with us at Bugaboo's challenge blog this week.
We would love to see you join us again soon.
love
Jen L
Bugaboo DT
Kimbo zei…
Great fun image and a super card

Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x
Margreet zei…
Wat een gaaf Halloweenkaartje, Nancy!
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet
Engelchen zei…
echt leuk omgezet. Mooi Halloweenkaartje :)
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
Groetjes Geesje (DT)
Helen zei…
A great card - thanks for joining us at the Crafty Calendar Challenge.

Helen x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils