Thinking of you

Voor deze kaartjes eens wat met mijn ZigMarkers aan het kleuren geweest.  Zou er véél meer moeten mee oefenen, maar er zitten zo weinig uren in een dag...!!!
De lopende liftchallenge vind ik wel leuk, stempelen op 2 kaartjes,  enkel het gedeelte op het middelste kaartje inkleuren en dit verhoogd opplakken.

Ik amuseerde me zo dat ik er 2 gemaakt heb:
eentje met felgekleurde vlinders op een felrode basiskaart:


en eentje met een roze roos, als basiskaart heb ik eens dessinpapier genomen en gesneden op 24/12.



Gebruikte materialen:
Vlinderstempels: Craft Sensations
Antique Rose: Hero Arts
Tekststempel Engels: Forever Friends B&G Phrases - DoCrafts
Tekststempel Nl: Noor 6410/0013
Dessinpapier : Eline's Buitenhuis - Marianne Design PB7042 
Vierkante mallen: CreaNestLiesXXL


Fijn dat je op blogbezoek kwam!
Lief als je een berichtje achterlaat, ik lees je reacties altijd met veel plezier! 

Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Liftchallenge: # 105, de te liften kaart:

Vlinderkaart:
CAS on Sunday: # 85 - Butterflies
One Stitch at a Time: #264 - Layer it up

Bloemenkaart:
Addicted to stamps: # 128 - Flowers

Reacties

Christine zei…
Wat een ontzettend gaaf effect. Prachtig die bloem.
Christine zei…
Wat een ontzettend gaaf effect. Prachtig die bloem.
aussie aNNie zei…
I am loving these cards and I have a feeling I just may do one today myself...xx{aNNie}
Anoniem zei…
Mooi gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Nicolette zei…
Mooi gedaan Nancy. Mooi ingekleurd hoor.
Groetjes Nicolette
Gina zei…
Heel mooi Nancy! Net kunstwerkjes! Groetjes, Gina
Sarah zei…
Heel mooi gedaan!!
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy!
Marja zei…
Hele mooie kaartjes Nacy!
Ben er ook mee bezig geweest maar alles ligt al in de prullebak ...wou niet echt lukken.
Groetjes Marja.
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt, met deze techniek, ik vind vooral de vlinderkaart supermooi,
groetjes,
Ans
Karla zei…
Wauw Nancy wat heb je leuke kaarten gemaakt, ga ik ook een keer proberen.
Ja bij mij zijn de dagen ook altijd te kort.

Groetjes Karla
Marleen zei…
Mooie kaarten!
Lieve groetjes, Marleen
Marjan zei…
Leuk dat je er twee maakte, Nancy! Ik vind ze allebei zeer geslaagd, maar geloof dat ik die met de vlinders het mooiste vind. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.
Cornelie zei…
Best eenvoudig maar een tof effect niet?! Leuk dat je er zelfs twee maakte. Heel verschillend, maar beide mooi, dank je wel!
Margo zei…
Waaw ze zijn echt prachtig Nancy !
Groetjes
Margo
Nancy zei…
Hey Nancy,

Zo herkenbaar!! Zo veel willen doen en zo weinig tijd er voor... Had deze kaartjes al eerder gezien en wil er ook wel aan beginnen, maar nog zo veel andere projecten die voorrang moeten krijgen...

Liefs,
Nancy
Rimmie zei…
In 1 woord: PRACHTIG!!!

Groetjes

Rimmie
Rosina zei…
2 schitterende liftkaartje Nancy....zoooo gaaaf die vlinders en die heb je zoooooo mooi ingekleurd...echt vakwerk hoor...

groetjes Rosina
karin zei…
Leuk gemaakt Nancy, leuke techniek om zo kaartjes te maken.
groetjes,
Karin
Judith zei…
Wat super leuk gedaan en wat een gaaf effect...toppie!
Groetjes van Judith
carla zei…
Superleuk effect.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla
Susan zei…
Simply beautiful! Thanks for sharing at CAS on Sunday!
hele mooie CAS kaarten Nancy
Gr Karin
Nota Bene zei…
Allebei heel mooie kaarten! Met één techniek heb je toch een heel ander resultaat gekregen. Tof!
Groetjes, Nele
Aileen zei…
Both of these cards are stunning, I love the spotlight look.
Flo zei…
A really beautiful creation! Thank you so much for sharing with us at Addicted to stamp challenge! Hugs, Flo.
Margaret zei…
Cute card. Thanks for joining us at One Stitch at a Time. Maggie, DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils