Hoera

Bij Club Cards and More is elke week een schets om mee aan de slag te gaan.  Geen straf voor mij! 
Dit kaartje maakte ik met de schets van het voorbije weekend. 


Ik wou er een mannenkaart met vintage-uitstraling van maken. Mogen er dan bloemen op de kaart?  Ik heb er de Noor-lavendelmal voor gebruikt, maar zonder het strikje, ik heb er een meer mannelijk touwtje voor gebruikt...
De brad met het zilverkleurig randje heb ik bijgekleurd met een bruine alcoholmarker, past zo wat meer bij het plaatje en het hoekje...
Alle papiertjes en het plaatje komen uit een blokje van DécoTime.  Ik vond het wel leuk om het  mooie plaatje met het achergrondmateriaal voor zgz 3 kaarten hier in één kaartje te combineren.

Gebruikte materialen
Dessinpapier en plaatje: DécoTime
Hoera: Die'Sire 
Lavendel: Noor Design 6002/0541
Hoekje: La Blanche
Brad: DécoTime

Leuk dat je op blogbezoek kwam,

lief als je een berichtje achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!

Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
We love vintage: # 73 - Mannenkaart
Cardz 4 Guys: # 135 - Something beginning with F (fiets = bike in Dutch)

Reacties

Leuke kaart. Die lavendel past er goed bij!
groetjes, Caroline
Diny zei…
Ik denk dat mannen dat helemaal niet erg vinden als er zulke mooie bloemen op het kaartje staan Nancy.....wat een prachtige....stoer mannen kaart!
Groetjes Diny
Marja zei…
Prachtig kaartje Nancy!
Groetjes Marja.
Nicolette zei…
Heel mooi deze kaart Nancy. Leuk om alles zo mooi te combineren.
Groetjes Nicolette
Valerija zei…
Absolutely stunning card! Love the amazing image and all beautiful details. Really great job! Love this card.
Valerija xx
Rimmie zei…
Erg mooi sfeervol kaartje Nancy!
Je hebt de sketch prachtig verwerkt.

Groetjes

Rimmie
Ans Gilbert zei…
Mooi papier en plaatje Nancy,
leuk hoe je de brad bewerkt hebt, er is vast iemand heel blij met de gave kaart,
groetjes,
Ans
Judith zei…
Prachtig Nancy...mooi vintage...
Groetjes van Judith
Rosina zei…
Heel mooi dit vintage kaartje Nancy...heel leuk plaatje erop en de andere ccentjes passen er zooooo mooi bij...

groetjes Rosina...
carla zei…
Super knap gemaakt Nancy.
Een heel leuk plaatje en leuke details erbij.
Groetjes,
Carla
Gina zei…
Mannen kunnen ook best genieten van een bloemetje ! Hele mooie kaart Nancy ! Groetjes, Gina
Je@net zei…
Wat een mooie kaart is het geworden, Nancy!
Hetty zei…
Mooie mannenkaart heb je met de sketch gemaakt.
Kan je weer iemand blij mee gaan maken.
Groetjes Hetty
GerJanne zei…
Heel erg leuk! Ik vind het een superkaart. Of ik het een mannenvintage kaart vind, weet ik nier, mar de kaart is sowieso heel erg mooi.
Groetjes,
GerJanne
Jolanda zei…
Een heel mooi kaartje en een heel mooi geheel zo. dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van WLVC.

Groetjes Jolanda
Wat een mooie kaart Nancy. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

Liefs, Marjan
Plony zei…
Waarom géén bloemen Nancy....Ik vind het niet storend op een mannenkaart hoor. Het is een hele gave kaart geworden en ik vind het een beetje Franse sfeer uitstralen. Ik houd er wel van. Dankjewel voor je deelname aan onze challenge van WLVC. Groetjes van Plony
Beautiful card! I love the lavender! So pretty! Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz! Cyndi, DT
Cazro zei…
Hi Nancy, A beautiful nostalgic card. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz DT
roelie zei…
heel mooi kaartje in la provence styl

gr roelie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils