Fil

Mijn lievelingstante is onlangs opnieuw overgrootmoeder geworden.  De mama van baby Fil, haar kleindochter, was één van de bruidsmeisjes op ons huwelijk, ik denk dat ze dan een jaar of vier was, nu is ze zelf al voor de tweede keer mama geworden!  Tja, kleine meisjes worden groot...


Ik maakte dit kaartje om hen te feliciteren.  Niet alledaagse kleurtjes voor een babykaart, maar ik vond het wel leuk om met deze vrolijke papiertjes te werken.
De stempel is er eentje van Lli of the Valley.  Was al een tijdje 'spoorloos' en onlangs teruggevonden, zat in een andere doos dan gedacht...  Mijn mallen zitten goed geordend weg, maar voor stempels (clearstamps en rubbermounted stempels) heb ik (nog) niet echt een goed systeem...  Tips zijn altijd welkom!  De enige stempels die echt goed wegzitten zijn de vellen A5-formaat, die zitten in U-mapjes in een dikke ringmap. De rest zit in plastic dozen maar met al die verschillende groottes vind ik dit echt niet zo handig...
Ik heb de stempel afgedrukt met grijze Versafine, voor een babykaartje vind ik dit mooier, iets minder hard dan zwart en ingekleurd met zigmarkers.

Gebruikte materialen:
DP Celebrations: Marianne Design PK9131
Ovale Mal: Marianne Design
Fopspeen: Marianne Design
Babyclothes: Memory Box 98625
Letters: Marianne Design COL1350
Baby: Nellie Snellen
Vierkante mal: Nellie Snellen 
Baby Heart: LOTV
ingekleurd met zigmarkers

kantje


Fijn dat je weer langskwam!
Lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
Cheerful Sketches
Kaartjes Inspiratie Challenge (FB): # 97 - Alles mag
Addicted to Stamps: # 136


Reacties

Nicolette zei…
Wat een goed idee om de stempel met grijze inkt ie stempelen. je hebt gelijk dat het dan minder hard over komt. het is een schattig kaartje Nancy.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Wat een lief kaartje, Nancy! Super schattig dat baby olifantje!
Een lieve en vrolijke kaart!
groetjes, Caroline
Gina zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk inderdaad hoe je de familie ziet 'evolueren'. Kleine kindjes worden inderdaad ook groot :) Ik steek ook mijn kleinere stempels in diezelfde ringmap (ook een A5 ringmap). Of ik maak twee gaatjes met de perforator in het kartonnetje van de originele verpakking, of ik niet de misschien te kleine verpakking op een groter kartonnetje en steek dat dan ook in een u-mapje bij in de ringmap. Groetjes en veel plezier met het verdere ordenen van al je spulletjes ! Gina
Petra L zei…
Wat een leuke en vrolijke kaart. Ik vind de kleuren erg leuk en goed bij elkaar passen.

Wat opbergen van de stempels betreft..ik heb het zo gedaan..

Zelf heb veel MD stempels en weinig andere merken. Deze MD stempels heb ik alles van Eline in een doos rechtop staat zodat ik er als het ware zo doorheen bladeren kan, daarnaast alle andere stempels van MD en daarnaast een doos met alle D&D en snoesje stempels en daarnaast heb ik dan weer een kleiner doosje waar alle kleine tekststempels in zitten. In dit laatste doosje zitten ook nog andere kleine stempeltjes van andere merken. Alles staat dus rechtop en ik kan er zo doorheen bladeren.

Lieve groet, Petra
Anoniem zei…
Liefff!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Marja zei…
Heel mooi babykaartje heb je gemaakt in deze kleuren...leuk stempeltje heb je gebruikt.
Mijn stempels is ook een echt rommeltje heb een bak met teksten en een mandje met de andere maar dat zit veel te vol dus moet ook is iets anders gaan bedenken.
Groetjes Marja.
Eri zei…
Een heel lief kaartje in prachtige (stoere) babykleuren. Mooi die stempel in grijze versafine.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een goed idee om het stempeltje niet met zwarte inkt te stempelen...zo is het een zacht geheel...mooi gekleurd!
Wat leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt! Dank daarvoor.
xxx Margreet
Monique zei…
Prachtig gemaakt in mooie kleuren.
Groetjes Monique
Hetty zei…
Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
Die valt tenminste op tussen alle babykaarten.
groetjes Hetty
Margo zei…
Wat een lief stempeltje zeg ! Wat fijn dat je het hebt teruggevonden zodat we er meer kaartjes mee kunnen zien verschijnen !
Superleuk je kaartje met de schattige stansjes en het vrolijke papier !
Hier is het ook een zootje van stempels en ik heb 5 verschillende manieren van opbergen waardoor ook alles door elkaar zit !
Nancy zei…
Hey Nancy,

En dan ben jij al héél lang getrouwd... proficiat! ;o)
Leuke kaart trouwens, daar zal het bruidsmeisje blij mee zijn...

Liefs,
Nancy
!neke zei…
Heel mooi geworden !
Wat de stempels betreft: plastic dozen !!!!!
Maar het blijft een gedoe .
Hermien zei…
Leuk kaartjes en ik vind die frisse kleurtjes juist heel geschikt voor een babykaartje1

Groetjes Hermien
Ans Gilbert zei…
Heel lief babykaart Nancy,
leuke stempel en je kleurtjes zijn mooi gekozen..
Ik heb plastic lades voor mijn stempels, ze staan rechtop, nog in de verpakking..
De kerst stempels zitten in een aparte lade,
groetjes,
Ans
Anoniem zei…
Lief en vrolijk geboortekaartje Nancy! Ik heb alle stempels in mappen. Voorheen in een doosje en daar bladerde ik doorheen maar ik vond het niet fijn werken. Ik heb hen met dubbelzijde tape op wit karton geplakt. Verschillende maten op een A4 werkt prima ;p Voor en achterkant stempels geplakt. Deze zitten in een sheet, gesorteerd op thema. Bij elke stempel heb ik de naam en bijbehorende nummer geschreven zodat ik altijd weet welke het zijn als ik mijn materialen op som. De verpakkingen heb ik apart liggen in een zak. Als ik de stempels verkoop hebben zij nog wel hun jasje :p Ik blader door de stempels heen en pak de stempel die ik wil gebruiken. Vervolgens leg ik hen weer terug. Heerlijk en vooral betaalbaar systeem vind ik :)
Groetjes Chantal
Rosina zei…
Een super mooi babykaartje heb je voor je tante gemaakt Nancy....en dan alweer overgrootmoeder...heel speciaal is dat...en je heb die in hele vrolijke kleurtjes gemaakt, met een super lief en mooi ingekleurd stempeltje...

groetjes Rosina
Sarah zei…
Heel mooi! Lieve kleurtjes!
Mijn gewone stempels zitten in 1 doos.
De Su!in 2 dozen. De kerststempels en papier ook in 1 doos. Mijn weinige houten stempels in een schuifje. Mijn voorraad is nog overzichtelijk. Maar laatste jaar toch flink aangegroeid.
Ik ga waarschijnlijk niet naar het opendeurweekend bij Elke. Kerstatelier gaat ook niet lukken.
Veel plezier alvast!
GerJanne zei…
Wat een leuk kaartje! Grappig dat de mama bruidsmeisje was bij jullie.
En leuk de tips over de stempels. Ik heb ze in dozen. Tekststempels in een doos, plaatjesstempels van bekende merken in en doos, kerststempels in een doos en 'merkloze' stempels in een doos.
Groetjes,
GerJanne
Diny zei…
Hoi Nancy,
Wat een leuke kaart is dit voor de baby van jullie bruidsmeisje van destijds! Ik had even het een en ander van je gemist zag ik net.....hieronder staan ook nog leuke kaartjes! Ben een paar dagen ziek geweest en dan lig je gelijk achter he!
Groetjes Diny
Ans S. zei…
Wat een schattig kaartje, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans
KT Fit Kitty zei…
A very sweet baby card! I love the little elephant and die-cut duck rattle! So cute!
Joanne kramer zei…
Wat een leuke en vrolijke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne
Marjan zei…
Helemaal lief en vrolijk deze felicitatiekaart voor de overgroot oma!
OO wat een lieverd heel mooi baby kaart nancy !!
Groetjes Doris
Nota Bene zei…
Wat een lief kaartje!
Groetjes, Nele
Bernadet zei…
Wat een schat van een kaart Nancy!
Mooi.... deze zachte kleurtjes.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches
*Bernadet (DT)*
Marlies zei…
Een heel lief en schattig babykaart Nancy. Prachtig! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies
carla zei…
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met onze sketch van Cheerful Sketch.
Bedankt voor je deelname aan de challenge.
Groetjes,
Carla (DT)
Ditta zei…
Lieve kaart!Leuk dat je mee doet met de uitdaging van Cheerful Sketches.
Groetjes, Ditta (DT)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils