Proficiat

In februari was ik één van de winnaars bij Cheerful Sketches Challenge.  Toen ik de vraag kreeg of ik voor april gastdesigner wou zijn, zei ik natuurlijk 'ja', en leuk: ik mocht aan de slag met Bugabootjes!

Ik vond het zo leuk dat ik twee kaartjes maakte,  het eerste zie je hier vandaag.  Een verjaardagskaartje. Het andere verschijnt dan in de loop van volgende week.  De kaartjes maakte ik al een paar weken geleden.



Gebruikte materialen:
Digi: Bugaboo Stamps
ingekleurd met Spectrum Noirstiften
DP:  Ahoi There - Carta Bella
Vierkante mal met stiksteekjes: CreaNestLiesXXL
Ticketmal: Marianne Design
Ovale mal: Marianne Design
Proficiat: Die'Sire
Small Ringlets: MemoryBox
houten golfjes: Craft Sensations
Vierkante basiskaart: Action

Tof dat je weer langskwam op mijn blogje,

lief als je een berichtje achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!

Dankjewel!


Crealieve groetjes 
Nancy


Reacties

Diana zei…
Goedemorgen Nancy,

gefeliciteerd met je GDT. Ben ik ook geweest bij hun.
Prachtige kaart!

X
Diana
Diana's Creations
Je@net zei…
Wat een leuke kaart is dit, Nancy!
Gina zei…
Proficiat met je GDT ! Hele leuke kaart met deze vis ! Ben benieuwd naar jouw 2e kaart :) Groetjes, Gina
Marja zei…
Superleuke kaart heb je gemaakt Nancy!
Altijd leuk als je GD mag zijn.
Groetjes Marja.
Valerija zei…
This is so beautiful! Love the fun fish image.
Valerija xx
Veerle zei…
Wat een geweldig leuk visje Nancy. Mooie en leuke kaart.
Groetjes, Veerle
Lia zei…
Superleuk gedaan Nancy! Die bubbels erbij is een echte vondst!
Lia xx
Monique zei…
Ik moest direct lachen toen ik dit kaartje zag. Wat een vrolijk visje. En de sketch is super verwerkt op deze mooie kaart. Ik liep een beetje achter met jouw kaartjes maar heb ze inmiddels allemaal gezien. Stuk voor stuk prachtwerkjes.
Fijn weekend!
Lieve groet, Monique
Eri zei…
Oh wat een leuke vrolijke kaart Nancy! Prachtige papiertjes heb je gebruikt!
Groetjes, Eri
Scraptastisch zei…
Geweldig leuk visje Nancy met zijn feestmuts op! Een diep in de zee kaartje met alle golven, mooi gedaan!
xx Gerie
Enny zei…
Proficiat met je gastdesign ! En wat een leuk kaartje, die vis is super-schattig ! Groetjes, Enny
Caroline zei…
Superleuk kaartje en wat een leuke digi!
Groetjes Caroline
Caroline zei…
Bedankt voor je antwoord over jullie vakantiehuisje. Dat is toch een stukje verder haha.
Anoniem zei…
Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby
carla zei…
Dit is een hele mooie kaart met leuke Bugaboo digi.
Super knap samengesteld.
Groetjes,
Carla
Rimmie zei…
Wat een leuk kaartje! De stempel is erg grappig.
Het dp past er perfect bij.

Groetjes

Rimmie
Dora zei…
Mooie kaart gemaakt en wat een leuke geinige vis! Leuk dat je gast designer bent, veel succes.
lenywim35 zei…
Leuke kaart Nancy met Nimo de vis als ik het goed heb. Het is al weer even geleden, dat je die visjes overal zag. Jazz , onze jongste kleindochter was er toen gek op.
Nog heel erg bedankt voor je gezellige bezoek vanmiddag en je mooie lantaren. Vanavond gaat die echt aan. Als ik thui ben gaat die op mijn bloementafel voor het raam . Te gek gewoon.
Lieve groetjes leny en wim
Wil Frutsel zei…
Je hebt een prachtige kaart voor ons gemaakt Nancy!!
xx Wilma
Margreet zei…
Wat leuk dat je 'onze' gastdesigner bent, Nancy! En wat een gaaf kaartje heb je met Nemo gemaakt...leuk papier en gacve details!
xxx Margreet
Nota Bene zei…
Ik kom nu pas toe aan een "serieuze" blogronde, maar dat betekent ook dat ik meteen véél leuks ineens zie. Echt tof!
Groetjes, Nele
Sylvia zei…
Mooie kaart,Nancy.Grappig stempeltje.Leuk gedaan met de belletjes erbij.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.
GerJanne zei…
Ha Nancy,
wat een enige kaart is het. De digi is erg grappig en mooi met die belletjesstans!
Ik las bij Leny dat je haar en Wim hebt opgezocht! Wat leuk!! Ze schreef er uitgebreid over en het enthousiasme lees je door het hele verhaal!
Groetjes
GerJanne
Nicolette zei…
Leuke digi en mooi met het bij passnede papier er bij.
Groetjes Nicolette
Crealientje zei…
Gefeliciteerd met je gast designer schap! Je hebt een mooi kaartje gemaakt.
Vind de digi Super!
Heel vrolijk geheel.
Groetjes en geniet van het mooie weer vandaag.
Groetjes Crealientje.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils