Een prachtige dag gewenst

Zoals ik gisteren al schreef maakte ik met mijn nieuwe SU-spulletjes vorige week 3 kaartjes voor de jarigen van de voorbije week.  Leuk om met een nieuw setje de verschillende mogelijkheden wat uit te testen.

Naast de libellen kocht ik ook het setje Special Reason.  Mooie bloemen en blaadjes die je op veel manieren kan gebruiken: stempelen en uitstansen, ...


Op dit kaartje merk je een aantal mogelijkheden.  Bloemen en blaadjes gestempeld en uitgestanst, maar ook de stans van de blaadjes met de nerven en de 'outline' van de bloem vind ik erg tof.

Met die outline kan je ook leuk werken, dat zie je hieronder.  Ik stanste uit de banner eerst de bloem en plaatste daar een witte outline bloem in.  Een eenvoudig kaartje, maar ik vind het heel mooi uitgevallen.  Ik maakte met de andere helft van mijn a5-papier nog een omgekeerd kaartje, blauwe basis met groene banner, met dezelfde witte bloem.  Zo heb ik er nog eentje in reserve voor als ik eens geen tijd heb.



Gebruikte materialen:
Stansen en stempels: Special Reason - Stampin' Up 
DP: DécoTime
Nl. tekststempel : Marianne Design CS0987


Gisteren schreef ik al hoe leuk het was om in ons vakantietuintje bloemen te zien bloeien, was wel een toffe verrassing toen we hier vrijdagavond aankwamen.  Ik maakte een paar foto's, ook van een aantal bezoekers...



Straks gaan we er weer met de fiets op uit, Johan heeft wat geocaches op het oog en we gaan ook eens kijken in Heenvliet waar een paardenmarkt zou zijn met heel wat bijkomende activiteiten. 
Fijne dag allemaal!

Leuk dat je op blogbezoek kwam,
dankjewelals je een reactie achterlaat,
ik lees je berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Twee super leuke kaarten, Nancy.
En wat een mooie foto's van bloemen en bezoek :o)
Nog een fijne dag gewenst!
Caroline zei…
Wat mooi gedaan zo met die mallen.
Geniet lekker vandaag! Mooie bloemen in je tuin en gezellig die visite hihi.
Groetjes Caroline
Eri zei…
Wat een leuke kaarten, lekker zonnig! Mooi hoe je die bloem op verschillende manieren hebt gebruikt!
Fijn Pinksterweekend!
Groetjes, Eri
Marja zei…
Prachtige kaarten Nancy!
Leuk gedaan zo met de mallen.
Groetjes Marja.
Danielle zei…
Een erg leuke set heb je aangeschaft als ik deze kaartjes zo zie! Erg leuk, inderdaad is die outline bloem fantastisch en heel divers te gebruiken. Geniet van de dag!
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Wat zijn er toch mooie spullen te koop hè? Prachtige kaart. Ik neem me altijd voor om een voorraad aan te leggen en dat lukt soms, maar je wilt niet weten hoe snel de dan weer op is. Dat houdt ons bezig, hè?
Fijn dat jullie zo genieten van jullie vakantiehuisje! Mooie bloemen en leuke bezoekers...
Geniet er van.
GerJanne
Nicolette zei…
Mooie kaarten Nancy. En heerlijk genieten zo van je mooie tuin en met zo leuk bezoek!
Groetjes Nicolette
Crealientje zei…
Leuke kaarten!
Geniet van al het moois in je tuin.
Gezellige aanloop.
Veel plezier vanmiddag.
Goed weekend verder, Crealientje.
Marfien zei…
Wat heb je je deze week weer lekker uitgeleefd! Een vrolijke serie kaarten, neem je al je knutselspullen mee op vakantie?
Mooie tuin hebben jullie daar. En even fietsen naar Spijkenisse moet te doen zijn, ik fiets ook regelmatig naar Caroline, ook 5 km . . .
Ans Gilbert zei…
leuke bezoekers bij jullie vakantiehuisje en ook je tuintje ziet er super uit.Mooie kaarten heb je gemaakt, hoop dat jullie vandaag ook nog mooi weer hadden,
gr.Ans
wat een veelzijdige stans en stempelset, hier kun je nog wel even mee vooruit! groetjes Petra
Sarah zei…
Ik wens jou een prachtige dag! Maar dat gaat helemaal lukken lees ik.
Mooie kaartjes met je nieuwe spullen.
En toch voor Su gegaan? xx
Margreet zei…
Wat een mooie kaarten met die mooie stansen, Nancy!
Wat een bloemenpracht bij jullie huisje en wat een gezellig bezoek! En, was de paardenmarkt leuk?
xxx Margreet
Hetty P. zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt.
Leuke verrassing als je bij je huisje komt, wat een bloemenpracht
Groetjes van Hetty
Scraptastisch zei…
Je hebt jezelf goed verwend Nancy, wat een prachtige set en hele mooie kaarten heb je er mee gemaakt!!! Fijne vakantie en geniet van de dingen waar je blij van wordt!
xx Gerie
Monique zei…
Je kaart is prachtig! Wat een mooie bloemen. Ook in jullie vakantietuintje is het goed toeven zie ik, met al die mooie bloemen.
Fijne dag, liefs Monique
Enny zei…
Prachtige kaarten Nancy, heel mooi gedaan ! Ook je tuin ziet er prachtig uit, en wat lieve "bezoekers"... Groetjes, Enny
Wil Frutsel zei…
Prachtige kaarten met een hele mooie Crysantenmal Nancy!!
Sorry dat ik niet zo vaak meer op je blog langskom, zo druk met allerlei andere bezigheden, maar ik zie ze allemaal hoor. Ze zijn stuk voor stuk prachtig!!
xx Wilma
Caroline zei…
schitterend wat jij weer met de stansen maakt, heel vrolijk word ik hier van, goed gedaan hoor. Helaas niet vaak een berichtje, maar ik kijk af en toe wel naar de nieuwe dingen van jou, en het is leuk om te zien hoe jij er een draai aan geeft, sommige ideetjes was ik nog niet op gekomen
Groetjes Caroline
lenywim35 zei…
Eindelijk een temperatuur om even te bloggen. Maar het waren de weekjes wel. Wat een geweldig weer hadden we. We hopn, dat er voor jullie in Bernisse iets is overgebleven en dat de storm jullie voorbij gaat. Je kaarten zijn prachtig geworden. Jij hebt tenminste iets gedaan,maar bij mij wacht het nog. De caravan en tent staan te schudden. Dus ...... we zien wel. Gave vakantie en grts leny
Sylvia zei…
Mooie kaarten,Nancy.Het is inderdaad een prachtige set die je op vele manieren kunt gebruiken.Hele mooie foto's van je vakantie adres.

Groetjes,Sylvia.
Angelique zei…
Prachtige kaartje heb je al met je nieuwe SU-sets gemaakt. De outline bloem is heel erg mooi. Je kaart met de libelle's is prachtig, lekker vrolijk van kleur.
Je zal vast heerlijk van het lange weekend genoten hebben, lekker ertussen uit op je eigen plekje. Mooi is het al geworden met de bloeiende bloemen.
lieve groetjes Angelique
Margo zei…
Je kaartjes zijn supermooi ! Wat is die nieuwe mal prachtig he ! Je foto's van de bloemen zijn ook zo leuk ! Ik kan er ook zo van genieten, bloemen in de tuin !

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils