60... Smile...

Een neef wordt deze week 60, hij krijgt elk jaar wel een kaartje maar voor deze bijzondere verjaardag wou ik ook wel een kaartje in een bijzondere vorm maken.  De stansvorm van StudioLight vond ik hiervoor wel leuk.    Ik had 2 stansvellen gekocht uit de Industrialreeks, maar moest toch wel zoeken naar een passend plaatje, hij werkt in een bank, kan thuis kleine klusjes opknappen en zijn hobby's zijn wandelen, fotograferen, in de tuin werken, ... en deze thema's zijn natuurlijk niet zo mechanisch georiënteerd...  De typemachine vond ik dan nog het best passend, zal hij in zijn beginjaren bij de bank vast wel vaak mee gewerkt hebben...



Gebruikte materialen:
Studio Light reeks Industrial 2.0
Paperpads  73en 74
Snijmal 73
Stansvel 613
Andere: 
Kraftpapier: Joy
Cijferbanners: Noor Design 6002/0977
Smile, fototoestel en GSM: AliExpress
Bruin Lint: Scrapberry's 
Brads: DécoTime

Ik krijg ondertussen al wat zin om kaartjes te maken, da's goed, maar ik ben nog altijd snel vermoeid en bij momenten ook duizelig. 
Straks naar de oogarts voor mijn oogdrukcontrole, was de vorige keer helemaal niet goed, hopelijk nu beter...  In de namiddag wat mijn strijkachterstand proberen weg te werken...

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
ik hoop vanavond ook een blogrondje te doen..
Dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
2 Sisters on the Blog: # 12 - Mannenkaart


Reacties

Petra L zei…
Leuke 60 jaar kaart en zo persoonlijk voor hem. Mooi.

Beterschap en hopelijk voel je je snel weer beter als je bij de oogarts bent geweest. Sterkte.

Lieve groet, Petra
Anja zei…
Wat een leuke kaart voor je neef! Ik hoop dat de oogdruk nu beter is. Veel succes met je strijk vanmiddag. Ik ga juist nu aan de poets en vanmiddag lekker knutselen.
Fijne dag!
Groetjes, Anja
Eri zei…
Deze kaart zal vast in de smaak vallen bij je neef. Het is een leuke kaart geworden. Hopen dat het bij de oogarts nu goed is met je ogen. Die strijk staat hier ook nog, er komt hier nooit een einde aan!
Groetjes, Eri
Lia zei…
Dat is een leuke kaart! ik vind de vorm heel bijzonder voor een man.
Lia xx
Je@net zei…
Erg leuke kaart is dit geworden, Nancy.
Sterkte bij de oogarts vanmiddag!
Danielle zei…
Mooie kaart voor je neef! Inderdaad verdienen sommige leeftijden iets extra's :-) Doe rustig aan, niet teveel strijken als je je nog niet helemaal fit voelt... En succes bij de oogarts!
lenywim35 zei…
Leuk model kaart heb je gebruikt Nancy. En verder heel gaaf afgewerkt.
vervelend, dat je nog steeds duizelig bent. Kan natuurlijk van de ogen komen, maar dat griepvirus gaf ook duizelingen. Het heeft maanden geduurd, maar nu zijn wij het kwijt.
Geef Dimitri extra zakgeld, als hij het een en ander wil strijken. Zo hebben wij het de kinderen geleerd.
Vooral in de vakanties kwamen ze altijd geld te kort. Helpen afwassen/koken/wassen en strijken.Wim incluis.
Alleen koken heeft Wim helaas praktisch niet geleerd. Hij zegt altijd, dat doe jij te goed. ja.... makkelijk he?
grts leny
Nicolette zei…
Goed gelukt Nancy. leuk mal, lijkt een beetje op een DDD mal.
De smartphone is erg leuk er bij.
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Heel leuk model !
Mooi geheel !
Succes bij de oogarts !
Valerija zei…
This is a wonderful creation. Love the design.
Valerija xx
Margo zei…
Wat een prachtige kaart Nancy ! Tof model zeg !
Verzorg jezelf maar goed hoor ! Dat klinkt nog niet zo best ! Succes bij de oogarts, en ook met strijken .... :(
Groetjes
Margo
Colien zei…
Leuke kaart, stoer!
grtz.Colien
Caroline zei…
Erg leuk gedaan zo Nancy met deze vorm. Lekker stoer.
Veel succes bij de oogarts hoor!
Groetjes Caroline
Caroline zei…
Natuurlijk leuk dat je weer meedoet bij onze challenge van 2Sistersontheblog!
Wat een leuke kaart, je hebt over alle toepasselijkheid goed nagedacht, mooi uitgewerkt!
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
dat is een leuk model, je hebt toch een leuk plaatje gevonden, echt een speciale kaart, succes bij de oogarts en met de strijk!
groetjes,
Ans
Marja zei…
Stoere mannenkaart Nancy!
Vervelend dat je nog niet goed bent opgeknapt.
Groetjes Marja.
Margreet zei…
Wow, wat een gave mannenkaart, Nancy...leuke producten heb je gebruikt.
Fijn dat de zin om te freubelen weer terug komt...nu nog duizeligheid weg en hopen dat de oogdruk goed is....strijken...ik vind het nooit zo erg.
xxx Margreet
Trijntje zei…
Wat een mooie stoere mannenkaart. Erg leuk gemaakt Nancy. Groeten Trijntje
Mooie leuke kaart Nancy . Mooie spulletjes heb je gebruikt.
Groetjes Doris
SylS creaties zei…
Mooie kaart! En wat een apart model!
groetjes,
Syl
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
duurt lang zeg, eer je opknapt! Hopelijk was het goed bij de oogarts.
Je kaart voor de 60 jarige is prachtig! En die oude typmachien kent hij zeker!! Mooie vorm!
Beterschap nog!

Nelleke zei…
Hij is leuk geworden Nacy en een mooie persoonlijke kaart. Beterschap verder en ik hoop dat de oogdruppels nu goed is. Groetjes, Nelleke
Maia zei…
Hoi Nancy
Ik las dat je griep had een paar blogberichten terug, een hele week in bed kan je afmatten zeg!
De strijk moet je gewoon niet meer doen ....ik strijk nog vrij weinig nadat ik 4 jaar gleden een hernia had.
Ik kwam er toen achter dat ik was uit de droger gewoon meteen goed opvouw, andere was ook meteen goed ophang en vouw als het droog is en het daarbij laat....en dat terwijl ik vroeger zelfs zakdoeken, bedlakens en afdroog doeken streek!
Soms kun je er niet langs...als je op chique moet met een katoenen bloesje maar de meeste kleding hier thuis is redelijk kreukvrij zeker in de winter.
Zo...een slecht lesje van een Nederlandse part-time juf/ huisvrouw haha.
Nu je kaartje want hoe fijn is het dat je er weer zin in hebt om te freubelen!
Echt prachtig!
Sterkte bij de oogarts!
Lieve groet Maia
Sarah zei…
Mooi en verzorg je!

wat een leuke mannen kaart, leuk modelletje en bij passend bij de persoon.
een fijne dag , groetjes Marjan.
Gina zei…
Stoere mannenkaart Nancy. Als je nog niet 100% doe dan maar rustig aan. Die strijk gaat écht niet lopen! Groetjes, Gina
Ant zei…
Een leuke mannenkaart en een mooi model, geen standaard kaart.
Beterschap Nancy, en rustig aan.
prachtige mannenkaart!!
beterschap Nancy...
liefs Annemarie en Merit
Angelique zei…
Hele gave kaart voor je oom, leuk die vorm. Mooi en lief kerstkaartje, wat zijn die handschoentjes schatjes. De griep heeft je flink te pakken gehad, je hoort het vaak dat het lang duurt om hiervan te herstellen. Zorg heel goed voor jezelf.
lieve groetjes Angelique
Hermien zei…
Een heel mooi kaartje voor de 60 jarige Nancy.

groetjes Hermien
Enny zei…
Wat een mooie kaart, net een wapenschild ! Hopelijk een goede uitslag bij de oogarts, en probeer zoveel mogelijk te rusten ! Groetjes, Enny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils